خدمات جوشکاری فلزات + بهترین قیمت و کیفیت تضمینی

آهن و سایر فلزات جزو پرکاربرد ترین متریالی هستند که در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، کشتی سازی، لوازم خانگی، ساخت درب و پنجره و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. تنها روش اتصال قطعات فلزی به یکدیگر جوشکاری فلزات است. که به وسیله دستگاه ها و مواد مخصوصی این کار انجام می شود و در روش های مختلف جوشکاری میتوان از حرارت دادن و ذوب بخش مورد نظر و یا تحت فشار قرار دادن استفاده کرد.

برای انجام خدمات مونتاژ صنعتی و خدمات خمکاری فلزات با همکاران ما در لیزر پلاس در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما: 02146889206   ,    09338888599    ,   آیدی اینستاگرام: laserplus_ir

برای انجام جوشکاری حتی قسمت های خیلی کوچک اگر تخصصی در این زمینه ندارید بهتر است که اینکار را به متخصصان با تجربه در این زمینه بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب و یا ایرادی جوشکاری را با کیفیت بالایی انجام دهند. در ادامه با مجموعه لیزر پلاس همراه باشید تا به معرفی خدمات جوشکاری فلزات | بهترین قیمت و کیفیت تضمینی بپردازیم:

جوشکاری فلزات

جوشکاری یکی از قدیمی ترین روش ها برای اتصال قطعات فلزی و غیر فلزی هستند که برای این منظور دو قطعه مورد نظر با گرم کردن و یا ذوب شدن محل مورد نظر به یکدیگر متصل می شوند. از جوشکاری در صنایع مختلف مانند ماشین سازی، لوازم خانگی، ساختمان سازی، لوازم دکوری و تزیینی و غیره استفاده می شود.

برای انجام جوشکاری با توجه به جنس فلز مورد نظر، ابعاد و ضخامت قطعه، ویژگی های ساختاری قطعه مورد نظر و غیره از روش های مختلف جوشکاری می توان استفاده کرد.

همچنین میتوانید بخوانید: تولید باکس فلزی به وسیله برش لیزر فلزات

روش های جوشکاری فلزات

همانطور که گفته شد برای انجام جوشکاری باید قطعه های مورد نظر گرم شده و ذوب شوند که این روند با توجه به جنس های مختلف قطعات مورد نظر با روش های متفاوتی انجام می شود. به طور کلی جوشکاری فلزات به دو صورت ذوبی و غیر ذوبی انجام می شود که در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم:

جوشکاری ذوبی

برای انجام این روش از جوشکاری قطعه های مورد نظر گرما داده می شوند تا بتوان آن ها را به یکدیگر متصل کرد. در جوشکاری به روش ذوبی نیازی به اعمال فشار خارجی نیست. این نوع جوشکاری براساس منبع انرژی مورد استفاده به صورت کلی به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

  • جوشکاری اکسی گاز: در این روش از سوختن گاز استیلن برای ذوب بخش هایی که قرار است جوشکاری شود استفاده می شود و برای انجام فرآیند جوشکاری از سیم جوش فلزی بدون روپوش برای جوش ردن قطعات به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جوشکاری قوسی: برای انجام این روش از جوشکاری از الکترود دستی استفاده می شود که به آن جوشکاری قوس الکتریکی پلاسما می گویند.
  • جوشکاری با پرتوی الکترونی: این روش جزو پیشرفته ترین و گران ترین روش های جوشکاری ذوبی است که با کمترین انحراف و ایراد انجام می شود اما قیمت بسیار بیشتری نسبت به سایر روش های جوشکاری دارد.
  • جوشکاری با پرتوی لیزری: این روش نیز جزو روش های پیشرفته جوشکاری است که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به فلز پر کننده انجام می شود، البته سرعت بالای جوش در این روش باعث ایجاد ترک جوش نیز می شود.

همچنین میتوانید بخوانید: برش لیزر استیل چگونه انجام می شود؟

 

 

جوشکاری غیر ذوبی (جامد)

این روش از جوشکاری در حالت جامد و بدون هیچگونه ذوب قطعات انجام می شود، بنابراین ویژگی های فیزیکی و مکانیکی قطعات ثابت می ماند. جوشکاری غیر ذوبی یکی از بهترین روش های جوشکاری برای مواد حساس به حرارت است. در این روش از جوشکاری با ایجاد فشار بر قطعات مورد نظر ملکول های سطح دو قطعه از نواحی پر تراکم به نواحی کم تراکم جریان پیدا کرده و باعث نفوذ بین مولکولی می شود. خدمات جوشکاری فلزات به روش غیر ذوبی نیز به روش های مختلف جوشکاری مقاومتی، اصطکاکی، انفجاری و فرصوتی انجام می شود.

همچنین میتوانید بخوانید: جوشکاری لیزری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

خدمات جوشکاری فلزات

همانطور که گفته شد جوشکاری از روش های اتصال فلزات و غیر فلزات  به یکدیگر است که برای انجام آن با توجه به جنس قطعات مورد نظر و ویزگی های آن ها می توان از روش های مختلف جوشکاری ازجمله ذوبی و یا غیر ذوبی استفاده کرد.

همچنین میتوانید بخوانید: خدمات برش لیزری ورق گالوانیزه + روش انجام آن

از روش های مختلف جوشکاری در صنایع مختلف استفاده می شود که از جمله این صنایع می توان به صنعت خودرو سازی، ساختمان سازی، ساخت پل و سازه های آهنی، درب و پنجره، تولید لوازم خانگی و دکوری و اکسسوری و غیره اشاره کرد. البته برای انجام کارهای کوچک خانگی نیز می توان از جوشکاری برای اتصال قطعات کوچک استفاده کرد.

جوشکاری فلزات

 

در کارخانه های بزرگ و صنایع مختلف از روش های متفاوتی برای اتصال قطعات فلزی و غیر فلزی استفاده می شود. امروزه شرکت های زیادی در زمینه ارائه خدمات جوشکاری فلزات فعالیت می کنند که در صورت نیاز می توانید سفارشات خود را به این شرکت ها داده تا جوشکاری با کیفیت و دقت بالاتری توسط متخصصان انجام شود.

همچنین میتوانید بخوانید: خدمات برش لیزری ورق مس با بهترین کیفیت

کلام آخر

مجموعه صنعتی لیزر پلاس یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جوشکاری فلزات در شهر قدس تهران است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به کمک مهندسان و متخصصان با تجربه در این زمینه و بر اساس استاندارد های بین المللی به ارائه خدمات جوشکاری، خدمات خمکاری، برش و مونتاژ قطعات فلزی می پردازد. این مجموعه با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا و دستگاه های لیزر پر قدرت به یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه تبدیل شده است و خدمات بسیار جامع و مفیدی را به مشتریان ارائه می دهد.

در این مجموعه تمامی خدمات جوشکاری فلزات، برش، خمکاری و مونتاژ به دقت و کیفیت بسیار بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شوند و می توانید انواع سفارشات جوشکاری، برش، خمکاری انواع فلزات را یه این مجموعه سپرده و با خیالی آسوده و در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت بالایی تحویل بگیرند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *