خدمات برش لیزر ورق روغنی

بسیاری از صنایع به ورق‌های روغنی نیاز دارند. این ورق‌ها طبق فرآیند مشخصی تولید می‌شوند که در آن نیاز به برش نیاز خواهد بود. برش‌های مختلفی برای فلزات در نظر گرفته می‌شود که برش لیزری مخصوص ورق روغنی است. خدمات برش لیزر ورق روغنی در مجموعه‌های مختلفی انجام می‌شود که برای استفاده از آن‌ها در ادامه به این خدمات اشاره خواهیم کرد.

برای انجام خدمات برش لیزر و خدمات خمکاری فلزات و خدمات جوشکاری co2 با همکاران ما در لیزر پلاس در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما: 02146889206   ,    09338888599    ,   آیدی اینستاگرام: laserplus_ir

ورق روغنی چیست؟

ورق روغنی چیست؟

ورق روغنی شباهت زیادی به ورق آهنی دارد و در صنایع زیادی کاربرد خواهد داشت. در بین تولیدکنندگان و خریداران این ورق به نام ورق سرد شناخته می‌شود. از نظر ظاهر ممکن است ورق آهنی و ورق روغنی شبیه هم باشند، اما فرآیند تولید آن دو با یکدیگر متفاوت است. پس از تولید ورق سرد به وسیله نورد سرد، جهت جلوگیری از زنگ زدن ورق آن را روغن کاری می‌کنند که در نهایت به ورق روغنی تبدیل خواهد شد.
در صنعت فولاد، ورق‌هایی که با استفاده از روش نورد گرم تولید می‌شوند، ورق سیاه نام دارند. برخی تولید کنندگان برای تولید ورق گالوانیزه از این ورق‌ها استفاده می‌کنند. برای برش ورق‌های روغنی از برشکاری با لیزر استفاده می‌کنند که یک روش گرمایی محسوب می‌شود.

برش لیزر ورق روغنی چگونه انجام می‌شود؟

خدمات برش لیزر ورق روغنی شامل مراحل مختلفی است که برای استفاده از آن باید با همه آن‌ها آشنایی داشته باشید. به طور کلی، از یک اشعه لیزر متمرکز استفاده می‌کنند تا ماده را در یک قسمت ذوب کنند. با استفاده از این روش برش‌هایی با ضخامت 10 تا 25 میلی‌متر به دست خواهد آمد که کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت.
برش لیزری بسیار راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد. به همین دلایل، توسط همه افراد قابل انجام خواهد بود. اگر قصد تولید ورق‌های روغنی با ضخامت کم را دارید، این روش بسیار مناسب خواهد بود، اما برش لیزری در تولید ورق‌های ضخیم بسیار کند و با سرعت پایین عمل خواهد کرد.

مزایای انجام برش لیزری ورق روغنی

مزایای انجام برش لیزری

انجام خدمات برش لیزر ورق روغنی مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر خواهند بود:

دقت بالا

دیگر روش‌های برش فلزات ممکن است مقداری درصد خطا داشته باشند که این امر در برش لیزری به ندرت اتفاق می‌افتد. خریداران به دقیق بودن اندازه‌های ورق روغنی بسیار دقت می‌کنند. پس تولید کنندگان باید از روش برش لیزری استفاده کنند که دقت آن در حدود 0.1 میلی متر است. به کار بردن برش لیزری ورق‌هایی با ضخامت متر و ظرافت بیشتر ارائه خواهد داد.

تکرار کردن

زمانی که از روش لیزری استفاده می‌کنید، می‌توانید ورق‌های زیادی را دقیقا با یک ضخامت و اندازه ایجاد کنید.

داشتن انعطاف پذیری

وقتی که برش لیزری یا با استفاده از اشعه را به کار می‌برید، لازم نیست از جایگزین استفاده کنید. از این رو، تنها با استفاده از تنظیمات موردنظر انواع ورق‌ها از جمله ورق‌های روغنی را می‌توانید برش دهید.

داشتن سرعت بالا

بسیاری از روش‌های برش فلزات سرعت زیادی ندارند و انجام دادن کار با آن‌ها زمان زیادی را می‌برد. اما خدمات برش لیزر ورق روغنی سرعت زیادی در برش دادن ورق‌های روغنی دارند که مزیت بسیار مهمی محسوب خواهد شد. به دلیل داشتن سرعت زیاد، این روش برای برش بسیاری از فلزات انتخاب خواهد شد. در مقابل، روش‌های سنتی سرعت پایینی خواهند داشت و استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود.

اتوماتیک و خودکار بودن

روش های سنتی برش فلزات باید به دست متخصصان انجام شوند و استفاده از آن‌ها به صورت خودکار امکان پذیر نیست. در روش برش لیزری انجام فرآیند کالا خودکار است و الزامی به وجود متخصص نخواهد بود. برای کامل انجام شدن فرآیند آن بهتر است که از یک متخصص نیز کمک بگیرید. در نتیجه، در هزینه‌های شما صرفه جویی زیادی خواهد شد و یک روش مقرون‌به‌صرفه به حساب خواهد آمد.

کیفیت بالا در برش

ورق‌هایی که با استفاده از خدمات برش لیزر ورق روغنی برش داده می‌شوند، از کیفیت زیادی برخوردار هستند که باعث می‌شود مشتریان در بازار به دنبال آن‌ها باشند.

میزان مصرف برق

همان طور که می‌دانید دستگاه‌های مورد استفاده برای برش ورق‌های روغنی به برق زیادی نیاز دارند. به همین دلیل، در سال‌های اخیر استفاده از فناوری لیزر بیش از پیش در صنایع مختلف رونق یافته است. برش لیزری یکی از روش‌هایی است که در آن در مصرف برق صرفه جویی زیادی می‌شود و در نهایت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

معرفی لیزر پلاس، بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات برش لیزر

معرفی لیزر پلاس، بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات برش لیزر

مجموعه و شرکت لیزر پلاس یکی از بهترین‌ها در زمینه ارائه خدمات برش لیزر ورق روغنی است که می‌توانید بر اساس نیاز خود بهترین خدمات را انتخاب کنید. ما در لیزر پلاس از دو دستگاه مجهز استفاده می‌کنیم که ساخت سوییس هستند و تا توان 4.4 کیلووات را پشتیبانی می‌کنند. از طرفی، شما می‌توانید از این دستگاه‌ها برای برش فلزاتی مانند سلیس، آلومینیوم و آهن استفاده کنید. لازم به ذکر است که خدمات برش لیزر ورق روغنی یکی از خدمات اصلی این مجموعه است که می‌توانید برای دریافت و استعلام هزینه‌ها با کارشناسان تماس بگیرید.
با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته این مجموعه می‌توانید ورق‌های روغنی را با انواع ضخامت برش دهید و برای مشتریان ارائه کنید. فعالیت لیزر پلاس از سال 1393 آغاز شده است که تا به حال موفقیت‌های زیادی در پروژه‌های مختلف کسب کرده است.

جمع بندی

برش ورق‌های روغنی در صنایع مختلف کاربرد دارد و برای داشتن برش‌های مختلف می‌توان از برش لیزری استفاده کرد. این روش با داشتن تکنولوژی پیشرفته با سرعت و کیفیت بالا برش‌هایی را ایجاد خواهد کرد. برای استفاده از خدمات لیزر پلاس می‌توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *