ساخت جعبه فلزی مستطیل

اکثر افراد برای فروش محصولات یا هدیه دادن به شخصی خاص به بسته‌بندی نیاز دارند. یکی از بسته‌بندی‌های محبوب، جعبه فلزی است که بیشتر برای محصولات آرایشی استفاده می‌شود. جعبه تبلیغاتی فلزی یکی از محصولاتی است که می‌توانید هدایای تبلیغاتی یا هر محصول دیگری را در آنان قرار دهید. این جعبه‌ها طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای انجام خدمات برش لیزر و خدمات خمکاری فلزات و خدمات جوشکاری co2 با همکاران ما در لیزر پلاس در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما: 02146889206   ,    09338888599    ,   آیدی اینستاگرام: laserplus_ir

برای ساخت جعبه تبلیغاتی فلزی از چه روشی انجام می‌شود؟

جعبه‌های تبلیغاتی فلزی بسیار محبوب هستند و افراد از آن‌ها برای قرار دادن و بسته‌بندی محصولات مختلف استفاده می‌کنند. این جعبه‌ها قابلیت تولید در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را دارند و از آن جایی که محصولات متنوعی در آن‌ها قرار داده می‌شود، سایزهای متنوعی هنگام تولید برایشان تعیین می‌شود. بیشتر جعبه‌ها به صورت مستطیل طراحی می‌شوند، اما گاهی اوقات برخی تولیدکنندگان جعبه‌های فلزی گرد را نیز تولید می‌کنند.
اگر در بین محصولات مدل و سایز دلخواه خود را پیدا نکردید، می‌توانید ابعاد دلخواه خود را برای تولیدکننده شرح دهید تا جعبه تبلیغاتی فلزی خود را به صورت سفارشی دریافت کنید. از آن جایی که این جعبه از فلز تهیه می‌شود، تولیدکننده در داخل آن از یک لایه فوم استفاده می‌کند تا محصول در جای مناسب قرار گرفته و دچار آسیب نشود.

انواع جعبه تبلیغاتی فلزی

جعبه تبلیغاتی فلزی

جعبه تبلیغاتی فلزی به چند دسته تقسیم می‌شود که از بین آن‌ها می‌توانید مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. این مدل‌ها به شرح زیر هستند:

جعبه تبلیغاتی فلزی مات

بدنه و درب این نوع جعبه کاملا مات است و برای چاپ اختصاصی گزینه ای مناسب خواهد بود. از این نوع جعبه بیشتر برای چاپ عکس روی آن یا رنگی کردن جعبه استفاده می‌کنند. در صورتی که به مدل‌های ساده علاقه دارید، می‌توانید جعبه تبلیغاتی فلزی مات را خریداری کنید.

جعبه تبلیغاتی فلزی شفاف

همان طور که از نام آن پیداست، این جعبه بر خلاف جعبه مات است و ظاهری براق و شفاف دارد. ظاهر شفاف آن باعث شده است که در صورت ضربه خوردن خراشی روی آن ایجاد نشود.

جعبه تبلیغاتی فلزی نیمه شفاف

این مدل هم چیزی بین جعبه‌های مات و شفاف است که در صورت علاقه داشتن می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزایای ساخت جعبه تبلیغاتی فلزی چیست؟

ساخت جعبه تبلیغاتی فلزی

تولید و ساخت جعبه فلزی مستطیل مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • در این نوع جعبه‌ها از فلزهایی استفاده شده است که کاملا در برابر حرارت مقاوم هستند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را جابجا کنید.
  • از آن جایی که محصولات متنوعی در جعبه تبلیغاتی فلزی قرار می‌گیرد، جعبه‌ها معمولا اندازه‌ها و سایزهای متفاوتی دارند تا کاربردهای مختلفی داشته باشند.
  • جعبه‌های تولید شده در مکان‌های مختلفی جابجا می‌شوند و ممکن است تغییر شکل دهند.، اما جعبه‌های تبلیغاتی فلزی با همه جعبه‌ها متفاوت هستند و به هیچ عنوان در برابر عوامل مختلف تغییر شکل نخواهند داد.
  • جعبه تبلیغاتی فلزی انتخاب خوبی برای مواد غذایی است و با داشتن محیطی غیر قابل نفوذ از آلوده شدن و تغییر خواص مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد.

آیا می‌توان از چاپ اختصاصی روی جعبه تبلیغاتی فلزی استفاده کرد؟

بسیاری از جعبه‌هایی که توسط سازندگان تولید می‌شود، دارای محدودیت‌هایی هستند و نمی‌توان روی آن‌ها هیچ چیزی چاپ کرد، اما جعبه تبلیغاتی فلزی از قابلیت چاپ اختصاصی برخوردار است و می‌توانید عکس یا هر متنی که بخواهید را روی آن چاپ کنید.
از آن جایی که کیفیت چاپ در نظر گرفته شده برای این روش بسیار بالا است، شما می‌توانید از این ویژگی برای ارتقای ظاهر جعبه‌ها استفاده کنید و ماندگاری آن را بالا ببرید. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که از چه روش‌هایی برای چاپ اختصاصی روی جعبه تبلیغاتی فلزی استفاده می‌شود؟ در حقیقت بیشتر تولیدکنندگان از روش‌های زیر استفاده می‌کنند:

  • چاپ سیلک اسکرین
  • چاپ مخمل
  • چپ هلیوگراور
  • چاپ فلکسو
  • چاپ داغی
  • چاپ ایچینگ

تاثیر جعبه‌های تبلیغاتی فلزی روی بازاریابی

تاثیر جعبه‌های تبلیغاتی فلزی روی بازاریابی

اولین چیزی که توجه مشتریان را جلب می‌کند، نحوه بسته بندی و ارائه محصول است که اگر زیبا و جذاب نباشد، ممکن است خریداران خود را از دست بدهید. پس سعی کنید برای جذب هر چه بیشتر خریداران و مشتریان بسته بندی محصولات خود را با استفاده از اصول و استانداردهای بازاریابی انجام دهید. در نتیجه، استفاده از جعبه تبلیغاتی فلزی تاثیر زیادی روی نحوه بازاریابی شما و جلب مشتریان خواهد داشت. چون امکان چاپ لوگو و اطلاعات محصولات روی آن‌ها وجود دارد محبوبیت زیادی برخوردار هستند و می‌توانند به شما مزایای زیادی ارائه کنند.

خرید جعبه تبلیغاتی فلزی از لیزر پلاس

جعبه‌های تبلیغاتی فلزی در حوزه بسته بندی محصولات قرار می‌گیرند و می‌توانند کمک زیادی به صاحبین کسب و کار بکنند. با استفاده از آن‌ها محصولات حساس در امان هستند و از رسیدن آسیب به آن‌ها جلوگیری خواهد شد. از طرفی، برخی از مواد غذایی مانند سوهان قابلیت بسته بندی با این جعبه را دارند. پس جعبه تبلیغاتی فلزی می‌تواند در جلوگیری از فساد آن‌ها تاثیرگذار باشد.
خرید این جعبه‌ها هم به صورت آماده و هم به صورت سفارشی امکان پذیر است. اگر قصد دارید روی آن‌ها عکس یا اطلاعات دیگری چاپ کنید، باید به تولیدکننده طرح موردنظر خود را ارسال کنید. ما در لیزر پلاس آماده دریافت سفارشات شما برای ساخت جعبه فلزی مستطیل هستیم. با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناسان و ارسال اطلاعات درخواستی، قیمت حدودی جعبه‌ها را دریافت کنید و در نهایت سفارشتان را به ثبت برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *